24.2.12

Philippe Starck!!

 Είναι ένας από τους πιο γνωστούς βιομηχανικούς σχεδιαστές του 21ου αιώνα και όχι μόνο, αρχιτέκτονας, διακοσμητής. Τα προϊόντα του είναι συχνά στυλιζαρισμένα, αεροδυναμικά και οργανικά στην όψη τους και είναι επίσης κατασκευασμένα με χρήση ασυνήθιστων συνδυασμών υλικών όπως γυαλί με πέτρα, πλαστικό με αλουμίνιο, εργοστασιακό βελούδο με χρώμιο και άλλα.
Χρηστικά και καθημερινά αντικείμενα που έχει σχεδιάσει περιλαμβάνουν ζυμαρικά, σταχτοδοχεία, φωτιστικά, οδοντόβουρτσες, χερούλια της πόρτας, μαχαιροπίρουνα, κηροπήγια, κατσαρόλες, βάζα, ρολόγια, μηχανάκια – scooters, μοτοσικλέτες, γραφεία, μπάνια, ρούχα, εσώρουχα, παπούτσια, ακόμα και φαγητό αλλά και άλλα πολλά, ακόμα αποφασισμένος ότι οι σχεδιαστικές του προθέσεις, όπως πάντα, σέβονται την φύση (περιβάλλον) και το μέλλον της ανθρωπότητας.

Αποσπάσματα από συνέντευξη του...
"Οι άνθρωποι συχνά με ρωτούν τι με εμπνέει. Η απάντηση είναι τίποτα. Τίποτα δεν με εμπνέει άμεσα. Αυτό σημαίνει ότι δεν έχω άμεση πληροφόρηση. Η έμπνευσή μου έρχεται από την ύπαρξη της ζωής μου. Προσπαθώ να καταλάβω τα λάθη μου. Προσπαθώ να καταλάβω γιατί κάνω ό,τι κάνω και πώς μπορώ να αποφύγω ανάλογα λάθη στο μέλλον".
 "Αν είσαι στ’ αλήθεια δημιουργικός δεν μπορείς να σταματήσεις να δημιουργείς ούτε για μια στιγμή. Ακόμα κι αν κάποιες φορές εύχομαι να μπορούσα. Είναι μια συνεχής διαδικασία. Έχεις γεννηθεί με αυτό. Για μένα, άρχισε με το να βαριέμαι απίστευτα όταν ήμουν νέος. Δεν υπήρχε τίποτα πιο βαρετό από τα νεανικά μου χρόνια. Και αυτό ήταν μια καλή αρχή για να αρχίσω να χρησιμοποιώ τη φαντασία μου. Και από τότε η φαντασία μου δεν σταμάτησε ποτέ να δουλεύει."
 Γι'αυτό μου αρέσουν πολύ τα έργα του,δημιουργεί προιόντα που μπορείς να χρησιμοποιείς στην καθημερινότητα σου πολύ εύκολα!Δείτε λίγα από αυτά...
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!