20.7.12

DIY weekend: Decorating letters!

Μετά την ανάρτηση με τα γράμματα στους τοίχους, ακολουθεί το πως να τα διακοσμήσουμε. Μια πολύ ωραία ιδέα θα σας δείξω σήμερα, με νήμα πλεξίματος, κόλλα και λουλούδια. Τρεις διαφορετικές αποχρώσεις νήματος για να δείξει πιο όμορφο και είναι έτοιμο σε πολύ λίγο χρόνο. Μπορείτε να φτιάξετε ένα μονόγραμμα και να διακοσμήσετε το παιδικό δωμάτιο ή κάποιον άλλο χώρο του σπιτιού. Κι όχι μόνο ένα γράμμα και λέξεις θα ήταν πολύ ωραίο.Οι επιλογές είναι απεριόριστες!




http://blog.catchmyparty.com


13 σχόλια:

  1. Kαλημερα Χριστινακι!!Καλε τι ομορφη κατασκευη!Ωραια χρωματα!Καινουργια ιδεα!Νασαι καλα!Παντα χαιρομαι που εχομαι στο ομορφο σπιτακι σου!Καλο Σ/Κ!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη ιδέα!!
    Έγινε πολύ όμορφο το γράμμα με το νήμα..και τι ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειο!!!! Κι εχω πολλα νηματα :):):)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφο!
    Να είσαι καλά που μας δείχνεις τόσο ωραίες ιδέες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι όμορφο που είναι!!!
    εχω να σου πω ότι έχω εκστασιαστεί με το blog σου!!δεν χορταίνω να μπαινω και να βλέπω καινούριες ιδέες ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή σου μέρα και καλώς σε βρίσκω! Τί υπέροχα χρώματα και κατασκευές έχεις;;;; Δεν χορταίνω να βλέπω και να απολαμβάνω καινούργιες ιδέες! Συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελεια η ιδέα. Πολύ μου αρέσουν τα γράμματα ως διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχα.
    Και ειδικά θα μου άρεζαν στην πόρτα κάποιου παιδικού δωματίου,τρέλα:)
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάρα πολύ όμορφη ιδέα και άκρως ρομαντική!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όμορφα κι αυτά τα γράμματα !!! Ετοιμάζω κι εγώ κάτι στο παιδικό,αλλά μάλλον θα τα ζωγραφίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Einai toso omorfo! To latrepsa! Elpizo na ta ksanapoume. To blog sou einai iperoxo! Filakia!

    Μη ξεχνάτε τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ μας! Πάρτε μέρος τώρα!
    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα!!εχω δει και εγω αυτά τα στολισμένα γράμματα και έχω ενθουσιαστεί!!
    Φαίνονται πανεύκολα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!